понеделник, 23 април 2018 г.

Mix media вдъхновение

Здравейте!

Днес съм на малко по-различна вълна - микс медия платно. Поводът да го направя е предизвикателството при Картишоците. Не ми се получи, не и като тези на Ингрид, чиито платна трябваше да служат за вдъхновение. Оказа се, че спрей боите, които ползвах върху гесото, след това пропиват и реагират постоянно с водата. Съответно, колкото и гесо да наслоявах отгоре, розовото продължи да си избива :). Изби даже през дебелия пласт структурна паста, която нанесох. Накрая се отказах да мацам повече и го оставих така, както е. Оползотворих няколко от дървените елементи, които отдавна си бях купувала и все не им намирах приложение. Сложих и няколко ръчно правени цветя. Надписът беше с изрязани букви, но после реших да си усложня живота и залепих отгоре конец, за да придам релеф. Снимката е на мен с дъщеря ми от преди години, но ми хареса посланието - Siempre amigas (приятелки завинаги).

И така ето го резултата:




Ще включа платното в предизвикателството на Картишоците.

Хубав и усмихнат ден: DUENDE

Няма коментари:

Публикуване на коментар