неделя, 29 април 2018 г.

Седмица четвърта - последна :)

Здравевйте!

Дойде и последната седмица от личното ми предизвикателство - 30 картички за 30 дни. Днес пускам и последните от серията. Въздъхвам облекчено и доволно и ви очаквам с коментари под някой от постовете до утре - понеделник 30.04. включително. Напомням, че съм обещала скромен подарък и картичка за един от печелившите, изтеглени на случаен принцип и още две мои картички, които да зарадват още двама късметлии :)

Съвсем скоро ще има и публикация за спънките, които срещнах и изводи, които си направих в процеса на работа. Не очаквайте, да съм открила топлата вода :), но надявам се, да съм полезна на някого.

И така, ето ги и последните осем:









Дано съм донесла поне мъничко цветно настроение. 

До скоро: DUENDE

Няма коментари:

Публикуване на коментар